مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:252020-08-26اقتصادي

سرمایه گذاری 38 میلیارد تومانی در طرح های آبخیزداری


مدیر کل منابع طبعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: پارک جنگلی فندقلو با مشارکت بخش خصوصی و در 230 هکتار اجرایی و عملیاتی می شود.

- شهامت هدایت پنجم شهریور در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: همه ما دغدغه زیست سالم و صیانت از سرمایه های خدادادی را برای تحویل به نسل آینده داریم و از همین روی ضرورت دارد جنگل ها، مراتع و منابع طبیعی مورد صیانت و حفاظت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 75 درصد مساحت استان در دست منابع طبیعی است و از قزل اوزن گرفته تا ارس محدوده قانونی منابع طبیعی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: مرتع درجه یک تا سه، جنگل ها، اراضی ییلاقی، قشلاقی و میان بند و حوزه های آبخیزداری و حتی سواحل دریاها در حیطه اختیارات ماست که متاسفانه بخشی از این سرمایه ها به دلیل غفلت های انجام شده به تاراج رفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در حوزه آبخیزداری و با احداث بندها سعی بر جلوگیری از وقوع سیلاب های شدید بوده که به جرات می توان گفت در عنبران، نمین، نیر و خلخال احداث این بندها مانع از وقوع سیل در سالجاری شده است.

هدایت بیان کرد: 38 میلیارد تومان در سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی صرف اجرای طرح های آبخیزداری شده به طوری که در همه شهرهای استان 47 بند آبخیزداری احداث کردیم تا مدیریت منابع آب را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 38 میلیارد تومانی در طرح های آبخیزداری

سرمایه گذاری 38 میلیارد تومانی در طرح های آبخیزداری