مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 02:402020-08-25اقتصادي

از ترکش های کرونایی تا معضل گرانی و کمبود دارو در داروخانه های خراسان شمالی


داروخانه حلقه آخر خدمات درمانی در کشور هستند، بدون آنها خدمات بهداشتی و درمانی ابتر می ماند اما مشکلات زیادی نیز بر سر راه داروخانه ها و داروسازان هستند که آن ها را با چالش جدی مواجه کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی داروخانه حلقه آخر خدمات درمانی در کشور هستند، بدون آنها خدمات بهداشتی و درمانی ابتر می ماند اما مشکلات زیادی نیز بر سر راه داروخانه ها و داروسازان هستند که آن ها را با چالش جدی مواجه کرده است.

در گذشته برخی از مشکلات همچون تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی بیمه همیشه به عنوان یکی از معضلات اساسی در این واحدها از سوی داروسازها مطرح می شد اما در سال جاری مشکل دگیری به این مشکل افزوده شده و آن ویروس کرونا است.

البته مشکلات دیگری نیز وجود دارد که داروخانه ها در حال دست و پنجه نرم کردن با آن ها هستند که تعدادی از آن توسط تعدادی از داروسازهای خراسان شمالی توضیح داده شده است.

کرونا وضعیت درآمدی داروخانه ها را تحت تاثیر قرار داده است دکتر آرمان ریحانی رییس انجمن داروسازان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه ویروس کرونا در سال جاری برای داروسازان هم مشکل ساز شد، گفت: با شیوع ویروس کرونا، میزان مراجعات مردم به مطب و درمانگاه ها نیز از ترس اینکه مبادا در مراکز درمانی به این ویروس مبتلا شوند، کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترکش های کرونایی تا معضل گرانی و کمبود دارو در داروخانه های خراسان شمالی

از ترکش های کرونایی تا معضل گرانی و کمبود دارو در داروخانه های خراسان شمالی