مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 22:502020-08-25اقتصادي

دلالان مانع ورود تاجران کشمش به خلیل‎آباد هستند


دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد گفت: تا زمانی که دلالان تمام کشمش های بازار را با نرخ بسیار پایین جمع و انبار نکنند، - اجازه ورود تاجران خارجی را به بازار شهرستان نخواهند داد.

روح اله ناصری کندری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: چون رشد چند صد برابری قیمت سموم و آفت کش ها کشاورزان را مجبور به تولید کشمش زرد کرده، به همین دلیل در حال حاضر تنها راه برون رفت از بازار کساد کشمش در کوتاه مدت تصویب یک مصوبه در هیات دولت و یا مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات میوه و برنج به ازای صادرات کشمش است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل برداشت انگور و تولید کشمش در منطقه ترشیز و از سویی باقی ماندن حجم زیادی از کشمش تولیدی سال های گذشته در انبارها به علت کسادی بازار و همچنین افزایش نزولات آسمانی،شاهد افزایش رشد انواع قارچ ها و.

در این محصولات هستیم.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: اکنون که فصل برداشت محصول انگور رسیده، بازار فعلی جوابگوی هزینه ها نیست که همین موضوع انگورکاران را با مشکلات بسیاری روبه رو نموده است.

وی گفت: از طرفی به جهت افزایش رشد حبه و خوشه های انگور و زیاد شدن ترکیدگی در خوشه ها، هزینه های نگهداری افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان مانع ورود تاجران کشمش به خلیل‎آباد هستند

دلالان مانع ورود تاجران کشمش به خلیل‎آباد هستند