مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 18:102020-08-25دانش

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال توانمند سازی نیروی های مهارتی است


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل گفت: دانشگاه علمی کاربردی به دنبال کسب در آمد نیست بلکه برای تقویت و توانمند سازی نیروهای مهارتی تلاش می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل گفت: دانشگاه علمی کاربردی به دنبال کسب در آمد نیست بلکه برای تقویت و توانمند سازی نیروهای مهارتی تلاش می کند.

داریوش لطیفی چهارم شهریور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان در مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در مقطع کاردانی از چهارم تا 11 شهریور و در رشته کارشناسی نیز از 11 تا 17 شهریور ماه انجام می شود.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید قابل تمدید است، خاطرنشان کرد: کلاس ها هم بصورت حضوری و غیرحضوری از 15 شهریور در چارچوب پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اشاره به اینکه مراکز فعال وابسته به این دانشگاه در استان در سه سطح رتبه بندی شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی اردبیل به دنبال کسب درآمد نیست بلکه تلاش کرده است در سطح استان به تقویت رشته های مهارتی بپردازد به طوری که در رتبه بندی مراکز در سطح 2 قرار گرفته و مرکز علمی و کاربردی ذوب آهن نیز دوسال متوالی جزو 10 مرکز برتر کشور انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال توانمند سازی نیروی های مهارتی است

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال توانمند سازی نیروی های مهارتی است