مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:002020-08-25دانش

ورود رشته های جدید و مورد نیاز جامعه به دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از اضافه شدن رشته بورس و سایر رشته های مورد نیاز جامعه خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی برای ترم جدید آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش لطیفی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد در خصوص جذب دانشجو توسط مراکز خصوصی و غیردولتی عنوان کرد: بر اساس مصوبه دولت مبنی بر عدم فعالیت مراکز وابسته به دستگاه های دولتی دانشگاه علمی و کاربردی فقط در 13 مرکز خصوصی و غیردولتی حق جذب دانشجو دارد، لذا این دانشگاه به دنبال درآمدزایی نبوده و ارتقای علمی جامعه از اهداف ما است.

وی از پذیرش دانشجوی مقطع کاردانی از چهارم تا یازدهم شهریورماه خبر داد و افزود: پذیرش دانشجویان در مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در رشته کارشناسی از مورخه 11 تا 17 شهریور ماه انجام می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری از 15 شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: برای سالتحصیلی جدید 9 رشته در مقطع کارشناسی و کاردانی بر اساس رشته های مورد نیاز در جامعه به دانشگاه علمی کاربردی اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رشته های جدید و مورد نیاز جامعه به دانشگاه علمی کاربردی

ورود رشته های جدید و مورد نیاز جامعه به دانشگاه علمی کاربردی