مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-25سياسي

عدم هماهنگی دیگر نهادها تلاشهای نیروی انتظامی را ابتر می کند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: عدم هماهنگی دیگر نهادها ممکن است تلاشهای نیروی انتظامی را ابتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع تعدادی از فرماندهان و پرسنل انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: کاشان شهر هیئات مذهبی است که هر کدام از آنها یک پایگاه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بیش از 40 وظیفه نیروی انتظامی در حوزه های مختلف دارد، ابراز داشت: تأمین امنیت در یک شهر و کشور بدون هزینه میسر نمی شود و در شهر کاشان نیز که به عنوان شهر هیئات مذهبی شناخته شده است نیروی انتظامی همگام با هیئات مذهبی در کنار آنهاست که این نشان از تلاش های مستمر نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به نقش تعیین کننده نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آسایش شهروندان و هموطنان تصریح کرد: خدمات مأموران و پرسنل نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهروندان در حوزه های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و مردم ایران قدردان زحمات پرسنل زحمتکش این نیرو هستند.

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی دیگر نهادها ممکن است تلاش های نیروی انتظامی را ابتر کند، بیان داشت: در جایگاه برخورد با یک مجرم باید هزینه های دستگیری او سنجیده شود تا اثربخشی لازم برای این موضوع احصا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم هماهنگی دیگر نهادها تلاشهای نیروی انتظامی را ابتر می کند

عدم هماهنگی دیگر نهادها تلاشهای نیروی انتظامی را ابتر می کند