مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-25سياسي

همسر آزاری در صدر آسیب های اجتماعی کرونایی در البرز


مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز با بیان اینکه، همسر آزاری در صدر آسیب های اجتماعی کرونایی درالبرز، گفت: در ایام کرونا مراکز اورژانس اجتماعی در سطح استان پاسخگوی نیازهای 18هزار نفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی در اداره بهزیستی شهرستان فردیس که به مناسبت هفته دولت انجام شد؛ با اشاره به اقدامات مثبت اورژانس اجتماعی در ایام یی را به خود اختصاص داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر لزوم استحکام بخشی به خانواده ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: آموزش های لازم در حوزه تحکیم خانواده  باید در اولویت امور  حوزه های مرتبط بهزیستی قرار گیرد.

  این مقام مسؤول از افتتاح اولین مرکز جامع اعتیاد برای اولین بار در استان البرز در ملک آباد کرج خبر داد و افزود: این مرکز  تجمیع همه مراکز بهزیستی در حوزه بازتوانی بیماران معتاد است که شامل بخش های مختلف سم زدایی،  تی سی و بازپروری و درمان سرپایی  است که پس از 8 ماه بیمار در چرخه بازتوانی قرار می گیرد.

مدیر کل بهزیستی البرز  با بیان اینکه در مرکز جامع اعتیاد نقش  خانواده در درمان بیماران معتاد مورد توجه قرار گرفته  است؛ اضافه کرد: همچنین در کنار این مرکز کارگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر آزاری در صدر آسیب های اجتماعی کرونایی در البرز

همسر آزاری در صدر آسیب های اجتماعی کرونایی در البرز