مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-25اقتصادي

تعیین تکلیف طرح نیمه تمام 10 ساله گردشگری مهریز


معاون سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی یزد از اهتمام به تعیین وضعیت طرح نیمه تمام واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز خبر داد و توسعه زیرساخت های این صنعت عامل رونق، - تحرک و اشتغال زایی جامعه محلی مقصد گردشگری عنوان کرد.

محمد میرشمسی از بررسی مشکلات طرح واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز در هیئت نظارت ماده 33 جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: طرح واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز یکی از طرح های نیمه تمام استان به شمار می‎رود که شامل واگذاری زمینی به مساحت تقریبی 7000 متر مربع از سال 1390 بوده که برای اجرا به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در رابطه با وضعیت طرح نیمه تمام واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز، تصریح کرد: با وجود دایر شدن بخش‎هایی از واحد مربوطه مانند رستوران، فروشگاه، سرویس و بهداشتی تنها به دلیل نوسانات بازار و تامین نشدن منابع، ادامه فعالیت عمرانی این طرح مختل و طرح مذکور بلاتکلیف مانده است.

معاون میراث فرهنگی استان از برنامه ‎ریزی برای پیگیری موضوع و بررسی مشکلات و موانع بازدید مشترک ارگان های مربوطه از مجموعه مذکور خبر داد و گفت: پس از بررسی نظرات و مشکلات مطرح شده از سوی مجری طرح، مقرر شد تا سرمایه گذار نسبت به تجهیز کارگاه و تکمیل طرح در مدت شش ماه، اقدام و پیگیری موارد مصوب ابلاغی از طریق دستگاه‎های مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف طرح نیمه تمام 10 ساله گردشگری مهریز

تعیین تکلیف طرح نیمه تمام 10 ساله گردشگری مهریز