مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-25اقتصادي

هیچ شبکه فاضلابی در روستای «انصارالامام» همدان وجود ندارد


هیچ شبکه فاضلابی در این روستا وجود ندارد و درخواست های لازم برای این موضوع به شبکه آب و فاضلاب ارسال و نقشه برداری های لازم انجام شده اما مشکل تأمین اعتبار برای این پروژه وجود دارد.

- هیچ شبکه فاضلابی در روستای انصارالامام همدان وجود ندارد ایسنا/همدان دهیار انصار الامام گفت: هیچ شبکه فاضلابی در این روستا وجود ندارد و درخواست های لازم برای این موضوع به شبکه آب و فاضلاب ارسال و نقشه برداری های لازم انجام شده اما مشکل تأمین اعتبار برای این پروژه وجود دارد.

مهدی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح ظرفیت ها و مشکلات روستای انصارالامام از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان، اظهار کرد: روستای انصارالامام در شش کیلومتری شمال شهر همدان قرار گرفته و دارای آب فراوان و زمین های مستعد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه اهالی روستای انصارالامام فارس زبان هستند، ادامه داد: 3200 نفر ساکن روستای انصارالامام بوده و اکثر مردم این روستا کشاورز هستند.

وی سیب زمینی، سیر و کدو را از محصولات شاخص این روستا برشمرد و گفت: نام قبلی این روستا ینگجه بوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و آغاز جنگ تحمیلی و به طبع دفاع مقدس مردم این روستا از بزرگ و کوچک، زن و مرد به پا خواستند و به امر معمار انقلاب کبیر گوش جان سپردند و با حضور گسترده و مستمر در تمام صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شبکه فاضلابی در روستای «انصارالامام» همدان وجود ندارد

هیچ شبکه فاضلابی در روستای «انصارالامام» همدان وجود ندارد