مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-25اقتصادي

نظارتی بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان نیست/بزودی بازار ماهی فروشان تعطیل می شود


عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی ماهی فروشان بندرعباس گفت: عدم نظارت بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان سبب کمبود آبزیان در بندرعباس و کساد شدن بازار ماهی فروشان شده است.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی ماهی فروشان بندرعباس گفت: عدم نظارت بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان سبب کمبود آبزیان در بندرعباس و کساد شدن بازار ماهی فروشان شده است.

عابد بقاپور در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم نظارت بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان، افزود: طی هفته های اخیر با افزایش بی سابقه قاچاق ماهی به کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه امارات شاهد کیاب شدن انواع ماهی ها در بازار ماهی فروشان بندرعباس باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون با کمبود شدید ماهی هایی همچون شیرماهی، سنگسر و شهری در بازار ماهی فروشان مواجه ایم، تصریح کرد: شیر ماهی که در گذشته به 100 هزار تومان فروش می رفت اکنون به 240 هزار تومان رسیده، شیرماهی 35 هزار تومانی به 65 هزار تومان و سنگسر به 110 هزار تومان رسیده است.

بقاپور با اشاره به اینکه متأسفانه ظاهرأ نظارتی بر سید در بندرلنگه و بندرمقام وجود ندارد و ماهی ها به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق می شود، اضافه کرد: در چند روز گذشته با نامساعد بودن دریا و همچنین افزایش قاچاق نه تنها فروشی نداریم بلکه به تعطیلی غرفه های خود افتاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارتی بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان نیست/بزودی بازار ماهی فروشان تعطیل می شود

نظارتی بر قاچاق ماهی در غرب هرمزگان نیست/بزودی بازار ماهی فروشان تعطیل می شود