مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-25سياسي

حسن اخلاق، کاردانی و تسلط به امور از ویژگی های کارمندان نمونه است


فرماندار لنگرود حسن اخلاق، کاردانی و تسلط بر امور اجرایی را از ویژگی های کارمندان نمونه عنوان کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع توسط کارمندان به الگو و هدف تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس شفقی صبح سه شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان لنگرود که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز کارمند از همه فعالین این عرصه تقدیر و قدرانی کرد.

فرماندار لنگرود در ادامه با بیان اینکه هفته دولت به مناسبت شهادت بزرگ مردانی همچون رجایی و با هنر نامگذاری شده است، گفت: این دو شهید بزرگوار در زمانی که کشور در شرایط بحرانی قرار داشت برای خدمت صادقانه به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با تاکید به اینکه شهید رجایی و باهنر در راستای خدمت صادقانه و با اخلاص برای مردم جان خود را از دست دادند، افزود: زحمات و جان فشانی های چنین افرادی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نخواهد شد.

شفقی با اشاره به فرا رسیدن روز کارمند که به پاس قدردانی از زحمات کارمندان دولت نامگذاری شده است، اظهار داشت: کارمند نمونه همواره گره گشایی از مشکلات مردم و ایجاد آرامش برای ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن اخلاق، کاردانی و تسلط به امور از ویژگی های کارمندان نمونه است

حسن اخلاق، کاردانی و تسلط به امور از ویژگی های کارمندان نمونه است