مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-25سياسي

حضرت عباس بارها دستم را گرفت/ لوریس چکناواریان از ارادت خود به اهل بیت(ع) می گوید


بنده هم در طول عمر خود خیلی مواقع که مشکلاتی داشتم به مهربانی و دست گیری حضرت عباس متوسل می شدم و با این اقدام هیچگاه دست خالی بازنگشتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز گفت وگویی با لوریس چکناواریان یکی از سرشناس ترین رهبران اکستر موسیقی جهان و سفیر صلح ایران انجام داده است که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید.

  - به جرات می توان گفت سمفونی عاشورا مهم ترین و بزرگ ترین پروژه کاری من خواهد بود که تولید، انتشار و اجرای آن طی سال های اخیر از دغدغه های اصلی ام بوده است و از آنجا که تولید چنین اثر بزرگی، شرایط خاصی را به لحاظ امکانات می طلبد، تاکنون بنا به دلایل مختلف عملی نشده است و ترجیح می دهم درباره دلایل این تاخیر وارد جزییات نشوم اما مسلما همچنان با شور و اشتیاق در انتظار فراهم شدن شرایط تولید این اثر خواهم بود.

- با اجرای جهانی این اثر می توان به انتقال فرهنگ بزرگ عاشورایی امام حسین پرداخت و شاید با این اقدام یکی از بزرگ ترین فعالیت های فرهنگی تاریخ کشور رقم بخورد که با این سمفونی می توانیم فرهنگ عاشورا را آنچنان که شایسته است به جهانیان بشناسانیم.

   - آنهایی که من را از نزدیک می شناسند بخوبی می دانند اهل تعارف و ذکر حرف های شعارگونه نیستم و همیشه سعی کرده ام حرف دلم را بدون واهمه و از رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت عباس بارها دستم را گرفت/ لوریس چکناواریان از ارادت خود به اهل بیت(ع) می گوید

حضرت عباس بارها دستم را گرفت/ لوریس چکناواریان از ارادت خود به اهل بیت(ع) می گوید