مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-25پزشكي

کاهش مراجعه به اورژانس بیمارستان کوکان تبریز پس از شیوع کرونا


مسئول اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کودکان تبریز از کاهش مراجعه به اورژانس این بیمارستان پس از شیوع کرونا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کرونا کودکان را کم تر درگیر کرده و یا شدت بیماری در آن ها کم تر است، - ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کودکان تبریز از کاهش مراجعه به اورژانس این بیمارستان پس از شیوع کرونا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کرونا کودکان را کم تر درگیر کرده و یا شدت بیماری در آن ها کم تر است، بیماران کم تر مراجعه می کنند.

دکتر جواد احمدیان در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: ماهانه 2000 الی 3000 بیمار به اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کودکان تبریز مراجعه می کنند و خدمات این مرکز در دوران کرونایی هم کم نشده است و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: به دلیل نبود طب اورژانس در بیمارستان کودکان، پزشکان متخصص و یا فوق تخصص های کودکان در این مرکز آموزشی درمانی پاسخگوی بیماران هستند.

وی بیان کرد: صبح ها معمولا یک پزشک هیات علمی دانشگاه و دارای فوق تخصص کودکان به عنوان مسئول اورژانس این بیمارستان تعیین می شود، اما در شیفت عصر و شب نیز پزشک متخصص کودکان مقیم در اینجا داریم و 24 ساعته پاسخگوی مواردی هستیم که به طور اورژانسی مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعه به اورژانس بیمارستان کوکان تبریز پس از شیوع کرونا

کاهش مراجعه به اورژانس بیمارستان کوکان تبریز پس از شیوع کرونا