مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 17:502020-08-24سياسي

نفر پنجم عکسی که کیهان کلهر منتشر کرد که بود؟


چند روز قبل کیهان کلهر (نوازنده و آهنگساز) برای تبریک تولد حسین علیزاده تصویری قدیمی را منتشر کرد که در آن عکس او و علیزاده به همراه محمدرضا شجریان، - چند روز قبل کیهان کلهر (نوازنده و آهنگساز) برای تبریک تولد حسین علیزاده تصویری قدیمی را منتشر کرد که در آن عکس او و علیزاده به همراه محمدرضا شجریان، همایون شجریان و فرد دیگری با چهره هایی خندان در یک خودرو نشسته بودند.

در پی انتشار این عکس از آنجا که چهره نفر پنجم مشخص نبود حدس و گمان هایی درباره هویت او آغاز شد که کلهر را به ارائه توضیحات تکمیلی واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلهر در توضیح عکس منتشرشده، نوشت: این تصویر در سال هزار و سیصد و هفتاد و نه توسط بهزاد رضایی در شهر گوتنبرگ سوئد گرفته شده است.

گروه ما در اولین تور اروپا (که فاصله گوتنبرگ تا کپنهاگ را به همراه آقای مجید جوادی که در عکس حضور دارند و قرار بود به عنوان راهنما تا مرز دانمارک در کنارمان باشند اما پس از رسیدن به مقصد حاضر به پیاده شدن از اتوموبیل نبودند؛ چون آن زمان دستگاه های مسیریاب هنوز اختراع نشده بود یا اگر شده بود در دسترس ما نبود) با اجرای برنامه زمستان است و بی تو بسر نمی شود کشورهای آلمان، اتریش، هلند، سوئد، بلژیک و دانمارک را با همین اتومبیل کرایه ای اُپل اُمگا به رانندگی بنده در کشورهای مذکور طی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفر پنجم عکسی که کیهان کلهر منتشر کرد که بود؟

نفر پنجم عکسی که کیهان کلهر منتشر کرد که بود؟