مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 17:402020-08-24اقتصادي

16 پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح شد


فرماندار شاهرود از افتتاح 16 پروژه همزمان با دومین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح یک طرح نهال کاری منابع طبیعی و دو پروژه راه روستایی از طرح های شاخص امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه دوشنبه در پایان آیین افتتاح پروژه ها روز دوم هفته دولت در شهرستان شاهرود و در جمع خبرنگاران به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه 16 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان به بهره برداری رسید، بیان کرد: این طرح ها با حضور مسئولان ارشد شهرستانی در بخش های بسطام و بی ارجمند افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای این 16 طرح 24 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تاکید کرد: طرح بهسازی سه راهی اولنگ با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان یکی از مهمترین پروژه های افتتاح شده در حوزه شهرستان شاهرود و بخش بسطام است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه اولنگ یکی از مهمترین محورهای گردشگری شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: بهسازی جاده این جنگل با هدف کاهش تصادفات و دسترسی مردم به بهره برداری رسید.

فخری با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت از پیچ روستای ابر تا تقاطع کلاته خیج به طول سه کیلومتر در محور بزرگراه شاهرود به آزادشهر از دیگر پروژه های افتتاح شده در روز دوم هفته دولت در شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح شد

16 پروژه در شهرستان شاهرود افتتاح شد