مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:002020-08-24سياسي

پیش بینی ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه در خصوص حفظ و حاصلخیزی خاک کشاورزی، ایجاد ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400 و در قالب ماده 123 در دست اقدام است.

- معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه در خصوص حفظ و حاصلخیزی خاک کشاورزی، ایجاد ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400 و در قالب ماده 123 در دست اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیمراد اکبری در چهارمین نشست شورای راهبردی خاک کشور که در محل سازمان امور اراضی برگزار شد، اظهار کرد: براساس دستور رییس جمهوری، پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تشکیل شورای عالی خاک به معاون اول ریاست جمهوری برای بررسی و اعلام نظر ارجاع شده و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه در این زمینه در دست انجام است.

وی گفت: با توجه به تکالیف قانونی ذکر شده در برنامه ششم توسعه در خصوص حفظ و حاصلخیزی خاک کشاورزی، ایجاد ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400 و در قالب ماده 123 در دست اقدام است.

اکبری تصریح کرد: با توجه به اهمیت گزارش سازمان امور اراضی کشور در خصوص تغییر کاربری اراضی، لازم است این گزارش در نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و روسای سازمان های جهاد کشاورزی (به صورت ویدئو کنفرانسی) ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400

پیش بینی ردیف اعتباری برای خاک در بودجه سال 1400