مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:502020-08-24سياسي

تداوم حرکت در مسیر توسعه با وجود تحریم و کرونا/لزوم دفاع مسوولان از عملکرد دولت


استاندار سمنان بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: دولت با وجود فشار حداکثری دشمن و شیوع ویروس عالمگیر کرونا، از توسعه استان و تکمیل پروژه ها غفلت نکرده است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: دولت با وجود فشار حداکثری دشمن و شیوع ویروس عالمگیر کرونا، از توسعه استان و تکمیل پروژه ها غفلت نکرده است.

علیرضا آشناگر در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار از هفته دولت به عنوان فرصتی برای گزارش و تبیین دستاوردهای دولت و نظام برای مردم نام برد و اظهار کرد: در هفته دولت امسال 538 طرح عمرانی و اقتصادی استان سمنان با 860 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: امسال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های اقتصادی و عمرانی تحت تاثیر محرم حسینی و شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و از همین رو امسال توفیق سفر به شهرستان های استان را نداشتیم.

آشناگر ادامه داد: باوجود تلاش های دولت، مردم نقش غیرقابل انکاری در افول و مقابله با کرونا ویروس دارند و به دلیل گسترش این ویروس امسال افتتاح پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حرکت در مسیر توسعه با وجود تحریم و کرونا/لزوم دفاع مسوولان از عملکرد دولت

تداوم حرکت در مسیر توسعه با وجود تحریم و کرونا/لزوم دفاع مسوولان از عملکرد دولت