مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:502020-08-24دانش

راه اندازی 11 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان پس از دو سال توقف


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان از آغاز پذیرش دانشجوی جدید در ترم 99 خبر داد و گفت: تعداد 263 کد رشته محل در چهار گروه آموزشی خدمات اجتماعی و مدیریت، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان از آغاز پذیرش دانشجوی جدید در ترم 99 خبر داد و گفت: تعداد 263 کد رشته محل در چهار گروه آموزشی خدمات اجتماعی و مدیریت، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی، جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان دارد.

بهزاد رضایی امروز (دوشنبه- سوم شهریور ماه) در نشست خبری، به تشریح جزییات پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پرداخت و اظهار کرد: ثبت نام پذیرش دانشجویان دوره کاردانی از 4 تا 11 شهریور ماه و ثبت نام دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز از 11 تا 17 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: 160 کدرشته محل در دوره کاردانی و 103 کدرشته محل در دوره کارشناسی ناپیوسته وجود دارد که 87 کد رشته کاردانی و 75 کدرشته کارشناسی ناپیوسته است.

به طور کلی دانشجویان در چهار گروه آموزشی خدمات اجتماعی و مدیریت، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی جذب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان ادامه داد: برای سال جاری 11 هزار و 305 نفر در دوره کاردانی و 7 هزار و 587 نفر در دوره کارشناشی پذیرش خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان پس از دو سال توقف

راه اندازی 11 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان پس از دو سال توقف