مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-24سياسي

احداث خانه محرومین توسط خیرین شرکت نفت استان مرکزی


کارکنان خیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی در راستای رزمایش مومنانه اقدام به ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان روستای هندودر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز جمعی از کارکنان خیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری اقدام به ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان  روستای هندودر کردند.

در این مراسم کلنگ احداث یک واحد مسکونی در روستای خنا دره هندودر با مشارکت کارکنان خیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی بر زمین زده شد.

در این مراسم فدایی رییس کمیته امداد هندودر گفت: 18واحد برای ساخت وساز نیازمندان و ایتام در نظر گرفته شده که کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان این زمین را برای ساخت بر عهده گرفتند که امیدواریم هرچه سریع تر به پایان برسد.

سعید جمشیدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: این کار خیر بر اساس حس مسئولیت اجتماعی و تعامل و همدلی کارکنان این شرکت به صورت خودجوش و با اطلاع رسانی پیام های متعدد واحد روابط عمومی منطقه استان مرکزی و بسیج این شرکت با عموم مردم در دیگر شهرها و استان های کشور تعهد به ساخت و تحویل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خانه محرومین توسط خیرین شرکت نفت استان مرکزی

احداث خانه محرومین توسط خیرین شرکت نفت استان مرکزی