مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-24سياسي

عوامل غرب در جاهای حساس برخی دانشگاه ها نفوذ کرده اند


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه عوامل غرب در جاهای حساس برخی دانشگاه ها نفوذ کرده اند، گفت: غرب توسط عواملش در کشور ما طوری عمل کرده که ما فقط امور خاصی را از آنها فرا بگیریم.

- حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس: جذب برخی اساتید در سال پایانی عمر دولت به عنوان عضو هیات علمی و حضور برخی افراد از جریانات سیاسی خاص در گروه های مختلف در دانشگاه ها و جذب گسترده ای که در این راستا صورت گرفته و اعتراض اساتید انقلابی به این موضوع از مسائلی بود که اخیرا در گزارشی به آن پرداخته شد.

یکی از مسائل دیگری که در سال های اخیر مورد انتقاد اساتید انقلابی قرار گرفت بحثی است که برخی اساتید از آن به عنوان بحث بازنشته کردن اجباری یا زودهنگام اساتید انقلابی نام می برند و یکی از اساتیدی که همواره به این موضوع انتقاد و گلایه داشت، مهدی گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد بازنشسته دانشگاه صنعتی شریف است.

وی عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران و از چهره های ماندگار در عرصهٔ فیزیک و برندهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نیز هم هست.

وی در دورانی که در دانشگاه شریف مشغول به تدریس بود، گروه فلسفه علم را در این دانشگاه تاسیس کرد، گروهی که گلشنی معتقد است بعد از اینکه بازنشسته شده، دانشگاه به دنبال جذب افردای در این گروه است که سابقه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل غرب در جاهای حساس برخی دانشگاه ها نفوذ کرده اند

عوامل غرب در جاهای حساس برخی دانشگاه ها نفوذ کرده اند