مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 02:052020-08-23بين الملل

پیام مخالفان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران به آمریکا


یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به تلاش ترامپ برای به چالش کشیدن شورای امنیت سازمان ملل در بحث برجام و ایران گفت: در صورت ادامه این روند و مانع نشدن از این اقدامات ممکن است دنیا با تصمیمات خطرناکی مواجه شود.

- یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به تلاش ترامپ برای به چالش کشیدن شورای امنیت سازمان ملل در بحث برجام و ایران گفت: در صورت ادامه این روند و مانع نشدن از این اقدامات ممکن است دنیا با تصمیمات خطرناکی مواجه شود.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدام غیرحقوقی آمریکا برای بازگرداندن تحریم های شورای امنیت که بر اساس برجام تعلیق شده است اظهار کرد: دولتمردان آمریکا سعی می کنند با این اقدامات دنیا را به سمت تنش و درگیری ببرند.

در دوره ترامپ عملا آمریکا به سایر دولت ها و قدرت ها و ظرفیت ها نگاهی تحقیرآمیز و قدرناشناسانه داشته و یک نوع غرور ناشی از دو دهه سلطه گری و شرایط بین لمللی و چند دهه تسلط بر روابط جهان را چاشنی این نگاه کرده است.

وی با اشاره به مخالفت کشورهای اروپایی و اکثر کشورهای عضو شورای امنیت گفت: وقتی دولت های مختلف حتی متحدان آمریکا با نظریه و سیاست آن مخالفند اما آن کشور به جای شنیدن مشورت و نظر متحدانش سعی می کند باز به غرور خودش متکی باشد و خودش را صاحب مطلق جهان بداند به نظر نمی آید که ترامپ تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخالفان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران به آمریکا

پیام مخالفان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران به آمریکا