مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 12:152020-08-23حوادث

عاملان انتشار آگهی فروش سوالات کنکور 99 دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری عاملان انتشار آگهی دروغین فروش سؤالات کنکور 99 در تلگرام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر از عاملان انتشار آگهی کذب فروش سؤالات کنکور 99 در فضای مجازی خبر داد.

   سردار حمید هداوند در تشریح جزییات این خبر، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ روز گذشته با بهره گیری از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری، پروفایلی را در شبکه اجتماعی تلگرام شناسایی کردند که آگهی فروش سوالات کنکور 99 را منتشر کرده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پس از بررسی های کارشناسانه و انجام هماهنگی های لازم، پرونده مقدماتی تشکیل شد و رسیدگی آن در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سردار هداوند گفت: با بررسی صفحه تلگرامی متهمان و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد؛ این افراد با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام، با ایجاد کانالی جعلی اقدام به انتشار آگهی فروش سؤالات کنکور در فضای مجازی با قیمت های گزاف کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس امنیت عمومی با بررسی پروفایل متهمان و با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی مخفیگاه 3 تن از افراد مرتبط با پرونده را در یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتشار آگهی فروش سوالات کنکور 99 دستگیر شدند

عاملان انتشار آگهی فروش سوالات کنکور 99 دستگیر شدند