مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-23سياسي

شهید عاشوری افشاگری می کرد


عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: شهید عاشوری افشاگری می کرد و با شجاعت سخن می گفت، او در مقابل طاغوت نفس و طاغوت پهلوی ایستاد و لازمه این ایستادگی و مبارزه با طاغوت نفس، - مردم داری است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه پیش از ظهر امروز در چهل و دومین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری و دومین یادواره شهدای ترور استان بوشهر، گفت: شهید قاسم سلیمانی یکی از اولیای الهی است، آخرین باری که ایشان را دیدم طوری صحیفه سجادیه را می خواند که مشخص بود با این کتاب مانوس است؛ حاج قاسم با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه انس داشت.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید ابوتراب عاشوری اظهار کرد: ولایتمداری، اهل تهجد و مردمداری بارزترین ویژگی های این شهید والامقام است؛ او با ولایتمداری پیوند وثیقی با اهل بیت(ع) پیدا می کرد و به همین واسطه با ولی زمان خود ارتباط برقرار می کرد.

این پژوهشگر فلسفه دین و علوم انسانی با بیان اینکه بدون مردم هیچ کاری را نمی توان انجام داد، گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمونه هایی است که حضور پررنگ مردم را در آن شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه شجاعت را از دیگر ویژگی های شهید عاشوری دانست و گفت: شهید عاشوری افشاگری می کرد و با شجاعت سخن می گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید عاشوری افشاگری می کرد

شهید عاشوری افشاگری می کرد