مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-23فرهنگي

جزییاتی درباره «سردخانه مشکوک»


تازه ترین مجموعه شعر رضا هنرمند که روایتی رنج گونه از یک جهان پر کشتار است، به تازگی از سوی نشر آثار برتر و با نام «سردخانه مشکوک» روانه بازار کتاب شده است.

- ایسنا/اصفهان تازه ترین مجموعه شعر رضا هنرمند که روایتی رنج گونه از یک جهان پر کشتار است، به تازگی از سوی نشر آثار برتر و با نام سردخانه مشکوک روانه بازار کتاب شده است.

رضا هنرمند با اعلام این خبر به ایسنا، می گوید: نخستین مجموعه شعر من با نام جانوران ذهن زمستان سال 1395 از سوی نشر شانی در قالب شعر سپید به چاپ رسید.

او ادامه می دهد: این کتاب با 50 قطعه شعر، پاره خطی از آفرینش تا مرگ را طی می کرد و شامل دغدغه های انسانی بود که هر روز عمرش پر از سؤال های بی جواب است؛ انسانی فرو رفته در خود که زبان به اعتراض گشوده و احساس می کند زیستن در این جهان چیزی فراتر از این روزمرگی های همیشگی است.

انسانی که به هر چیز چنگ می زند تا بتواند راه را از بیراهه تمیز دهد.

این شاعر، درباره مجموعه شعر سردخانه مشکوک توضیح می دهد: دومین مجموعه شعرم که مرداد امسال در 49 صفحه با همکاری انتشارات نشر آثار برتر به چاپ رسیده، روایتی رنج گونه از جهانی پُر کشتار در قالب شعر سپید است.

هنرمند، با تأکید بر اینکه این مجموعه شعر مرز جغرافیایی مشخصی ندارد، خاطرنشان می کند: سردخانه مشکوک در واقع سرنوشت هر جُغرافیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره «سردخانه مشکوک»

جزییاتی درباره «سردخانه مشکوک»