مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-23اقتصادي

افزایش 48 درصدی خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی یزد


مدیر کل تعاون روستایی استان یزد مجموع خرید تضمینی گندم استان در سال جاری را 5147 تن خواند و با بیان این که قریب 93 درصد از این میزان توسط شبکه تعاونی های روستایی استان خریداری شده، - ایسنا/یزد مدیر کل تعاون روستایی استان یزد مجموع خرید تضمینی گندم استان در سال جاری را 5147 تن خواند و با بیان این که قریب 93 درصد از این میزان توسط شبکه تعاونی های روستایی استان خریداری شده، از رشد 48 درصدی این عملکرد نسبت به سال گذشته خبر داد.

یداله جوادپور اظهار کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و هدفمند کردن تولید محصول استراتژیک گندم، میزان خرید گندم استان یزد در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 48 درصد افزایش داشته است و شبکه تعاونی های روستایی استان یزد قریب 93 درصد از این میزان خرید را انجام داده است.

وی در این رابطه افزود: از آغاز فصل برداشت محصول گندم تا پایان مردادماه بیش از چهار هزار و 760 تن گندم توسط 9 مرکز خرید تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان یزد در سه شهرستان خاتم، ابرکوه و بهاباد از کشاورزان یزدی به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیر کل تعاون روستایی استان یزد در ادامه نیز شرکت های تعاونی فعال در این زمینه را شامل شرکت های تعاونی روستایی ابرکوه، اسفندار، میاندشت، مهرآباد در شهرستان ابرکوه، شرکت های تعاونی روستایی رضوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 48 درصدی خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی یزد

افزایش 48 درصدی خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی یزد