مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-23فرهنگي

مرغک سیمین کانون به کدام کتاب ها رسید؟


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه، هر فصل و هر سال بهترین و مناسب ترین کتاب های کودک و نوجوان را داوری و آن ها را به مخاطبان معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه، هر فصل و هر سال بهترین و مناسب ترین کتاب های کودک و نوجوان را داوری و آن ها را به مخاطبان معرفی و البته به این آثار جایزه هایی مانند مرغک سیمین، مرغک زرین و… اعطا می کند.

این جایزه با عنوان کتاب ماه و سال کودک و نوجوان قرار است به خانواده ها کمک کند که به راحتی بتوانند آثار مناسبی را برای مطالعه فرزندان شان انتخاب و خریداری کنند و از سویی ناشران کتاب کودک و نوجوان را مورد حمایت قرار دهد.

جایزه ای که هر ماه به یک نویسنده، شاعر یا مترجم یا در پایان هر فصل به یک ناشر اهدا می شود، مرغک سیمین نام گرفته است و شامل یک نشان با همین عنوان، تندیس، لوح و جایزه ی نقدی می شود و البته نشان مرغک زرین، تندیس، لوح و جایزه ی نقدی هم به کتاب سال تعلق می گیرد.

کانون البته قرار است است این کتاب های برگزیده را که در گروه های داوری مختلف بررسی و انتخاب شده اند با شمارگان بالا خریداری و به بیش از یک هزار مرکز فرهنگی هنری خود در سراسر کشور ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغک سیمین کانون به کدام کتاب ها رسید؟

مرغک سیمین کانون به کدام کتاب ها رسید؟