مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-23سياسي

«روز خوش» با قصه و قصه گویی


برنامه «روز خوش» دوشنبه 3 شهریورماه با موضوعاتی همچون بررسی قصه و قصه گویی، صبر و ثبات در سبک زندگی، تهرانگردی و معرفی کتاب روی آنتن می رود.

- برنامه روز خوش دوشنبه 3 شهریورماه با موضوعاتی همچون بررسی قصه و قصه گویی، صبر و ثبات در سبک زندگی، تهرانگردی و معرفی کتاب روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه روز خوش ، دکتر سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه 3 شهریور ماه در برنامه روز خوش از صبر و ثبات در سبک زندگی می گوید.

در بخشی دیگر این برنامه با دکتر حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه همراه می شود تا گشتی در تهران قدیم زده و تاریخچه محله سنگلج را بازگو کند.

الهام دارابی مدرس جهاددانشگاهی نیز در این برنامه به موضوع قصه و قصه گویی می پردازد.

آیتم خوش مزه دوشنبه آموزش کوفته برنجی را برای مخاطبان تدارک دیده است و در بخش خوش قلم کتاب داستان هزار و یک شب را معرفی می شود.

برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز خوش» با قصه و قصه گویی

«روز خوش» با قصه و قصه گویی