مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:102020-08-23سياسي

سند دارد شدن اولین بستر رودخانه در استان قزوین


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با تلاش و پیگیری های شبانه روزی شرکت آب منطقه ای قزوین و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان اولین سند بستر رودخانه در استان قزوین اخذ شد.

- یدالله ملکی با اشاره به اولین سند بستر رودخانه قزوین، تصریح کرد: اخذ سند مالکیت اراضی حریم و بستر رودخانه های استان باهدف تثبیت مالکیت دولت، جلوگیری از تصرفات غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفین با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در حال انجام است.

وی افزود: در اولین گام در این زمینه با تلاش و پیگیری های شبانه روزی آب منطقه ای استان، سند 84 هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه باراجین اخذ شده است، این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه های استان نیز اجرایی می شود.

بنابراعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه رودخانه ها در بخش های مختلف استان واقع شده اند لازم است سایر دستگاه ها همکاری بیشتری، با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به حریم و بستر قانونی رودخانه ها نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند دارد شدن اولین بستر رودخانه در استان قزوین

سند دارد شدن اولین بستر رودخانه در استان قزوین