مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:552020-08-22فرهنگي

خرداد آینده پارک باغشمال را تحویل هنرمندان می دهیم


شهردار تبریز از تکمیل و تحویل پارک باغشمال به هنرمندان شهر تا خردادماه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر امروز در بازدید اهالی تئاتر تبریز از پارک باغشمال با اعلام این خبر افزود: تحویل زمین های پارک باغشمال از ارتش زمانبر شده و کار ما به تأخیر افتاد ولی سعی می کنیم تا اواسط سال آینده این پارک به بهره برداری برسد.

او اضافه کرد: برنامه ما ایجاد فضای زنده هنری و نمایش کار هنرمندان در شهر است که سعی داریم مقوله هنر در حوزه های مختلف به زندگی مردم راه پیدا کند.

شهردار تبریز با اشاره به ایجاد ارتباط بین هنر و مردم در پارک باغشمال طرح کرد: تلاش داریم ارتباط و علاقه مندی نزدیکی بین هنرهای مختلف و مردم مخصوصاً کودکان شهر در بستری به نام پارک ایجاد کنیم.

او افزود: بهتر است قبل از هر اقدامی، نظرها و نیازهای افرادی که از این مکان استفاده می کنند، گرفته شود که در تمام دنیا بحث مشارکت مردمی حرف اول را می زند و ما نیز به دنبال بهره مندی از این مهم هستیم.

شهین باهر در رابطه با تجمیع نظرات متخصصان حوزه های مختلف هنری اظهار داشت: باید در تمام حوزه ها متخصصین امر نیازها و دغدغه هایشان را پیش از ساخت و تکمیل پروژه ارائه کرده و با مشاور مجرب این پروژه نیز در ارتباط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد آینده پارک باغشمال را تحویل هنرمندان می دهیم

خرداد آینده پارک باغشمال را تحویل هنرمندان می دهیم