مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-22ورزشي

دردسر مشترک فدراسیون فوتبال و پرسپولیس/حدود 4 میلیارد بدهی به یک شرکت هواپیمایی


باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال روی هم رفته به یک آژانس هواپیمایی 4 میلیارد بدهی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس و البته فدراسیون فوتبال این روزها از لحاظ مالی وضعیت دشواری را پشت سر می گذارند.

  پرسپولیس جدا از بدهی به ماریو بودیمیر، مهاجم کروات اسبق خود و لزوم پرداخت طلب گابریل کالدرون و دستیارانش که اکنون پرونده آنها به دادگاه CAS رفته باید تا 16 شهریور طلب برانکو، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را پرداخت کند در غیر این صورت  مشمول جرائم فیفا خواهد شد .

فدراسیون فوتبال هم این روزها درگیر سنگین ترین پرونده تاریخ ورزش کشورمان و محکومیت به پرداخت حدود 6 و نیم میلیون یورو در مرحله اول رسیدگی به شکایت مارک ویلموتس در فیفا است.

در چنین حالتی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با دردسرهایی هم به دلیل بدهی به آژانس هواپیمایی سفرسازان خاورمیانه  و مدیرعامل این آژانس مواجه شده اند .

مجموع بدهی پرسپولیس و فدراسیون به این آژانس  حدود چهار میلیارد تومان می شود و حتی احتمال دارد اموال پرسپولیس در صورت پرداخت نشدن مطالبات این آژانس توقیف شود.

 رسول دوره، مدیرعامل این آژانس هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت:  هفته قبل پس از طرح شکایت از باشگاه پرسپولیس، اظهارنامه هایم را تحویل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر مشترک فدراسیون فوتبال و پرسپولیس/حدود 4 میلیارد بدهی به یک شرکت هواپیمایی

دردسر مشترک فدراسیون فوتبال و پرسپولیس/حدود 4 میلیارد بدهی به یک شرکت هواپیمایی