مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-22سياسي

برخی از انقلابی ها حتی یک بار هم کلمه فتنه را به زبان نیاورده اند


خیلی از انقلابی ها توّلی دارند اما تبرّی ندارند، مثلاً یکبار از کلمه فتنه در صحبت های خود استفاده نکردند، یکبار کلمه بصیرت را نگفته اند و از این افراد زیاد داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن بزرگداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، از عملکرد نیروی انتظامی و عقیدتی سیاسی ناجا در اقامه عزای حسینی با توجه به شرایط پیش آمده در کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان داشت: به حمداللّه، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ادیانی که فردی پرانگیزه و پر تلاش و با کوله باری از تجربه به نیروی انتظامی آمد و با همکاران با انگیزه ای که در کنار ایشان هستند، کارهای بزرگی انجام داده که مشهود است و افق روشنی إن شاء اللّه پیش روی مجموعه نیروی انتظامی است.

عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری در این نشست بیان داشت: بنده هشت نکته مدنظر داشتم تا به شما عزیزان بیان کنم، اما با گزارش های عملکردی که ارائه شد، دیدم که به این نکات توجه شده مثلاً از جمله این نکات این است که باید به صورت مداوم و مستمر بر دانش دینی و اجتماعی و سیاسی کارکنان نیروی انتظامی افزوده شود که این امر مد نظر شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از انقلابی ها حتی یک بار هم کلمه فتنه را به زبان نیاورده اند

برخی از انقلابی ها حتی یک بار هم کلمه فتنه را به زبان نیاورده اند