مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-22اجتماعي

عرضه سامانه ای برای کنترل کارمندان در دوران دورکاری/نانو زخم پوش برای دیابتی ها


برخی از استارتاپ های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی علاوه بر عرضه سامانه ای برای کنترل کارمندان در دوران دورکاری، موفق به تولید نانو الیافی به عنوان زخم پوش شدند.

- برخی از استارتاپ های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی علاوه بر عرضه سامانه ای برای کنترل کارمندان در دوران دورکاری، موفق به تولید نانو الیافی به عنوان زخم پوش شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پارک فناوری پردیس برخی از دستاوردهای این پارک به این شرح است: مدرسه آنلاین سلامت یکی از تیم های استارتاپی مستقر در کارخانه نوآوری آزادی سامانه جامع آموزش سلامت را برای رفع نیازهای آموزشی دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیات علمی حوزه علوم سلامت، مراکز آموزشی، انجمن ها و دانشگاه های علوم پزشکی عرضه کردند.

در این سامانه امکان تعریف و مدیریت دوره های آموزشی و پشتیبانی از سیستم آموزشی Scrum، وجود دارد.

همچنین در این سامانه امکاناتی مانند ثبت نام در دوره، پرداخت آنلاین و صدور فاکتور برای شرکت کنندگان، سیستم های مختلف ایجاد تخفیف، مشاهده فیلم های آموزشی، گفتگوی اساتید و دانشجویان، امتیازدهی به دوره ها، تعریف و برگزاری آزمون آنلاین و Real Time، صدور کارنامه آنلاین، طراحی گواهینامه اختصاصی برای هر دوره به صورت مجزا توسط نرم افزار متصل به پلتفرم، صدور گواهی الکترونیکی با قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سامانه ای برای کنترل کارمندان در دوران دورکاری/نانو زخم پوش برای دیابتی ها

عرضه سامانه ای برای کنترل کارمندان در دوران دورکاری/نانو زخم پوش برای دیابتی ها