مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-22سياسي

با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

- برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درخصوص حواشی تعویض تابلوی نشان میدان جمهوری اسلامی و حذف واژه اسلامی گفت: سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داد.

ضرغامی گفت: از این رو فهرستی از اسامی میادین تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آنان مبنی برصحت عناوین و رسم الخط های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تایید شده اقدام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از این میادین میدان جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه همکاران در منطقه مورد نظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تایید و ارسال می کنند.

وی گفت: در میان همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه ای وجود دارد.

ضرغامی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و این موضوع را بر خود فرض می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است

با مقصران احتمالی تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می شود/عمدی در کار نبوده است