مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-22سياسي

پویش ادبی «اقتراح ماسک» راه اندازی شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: پویش ادبی «اقتراح ماسک» با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای حمایت از کادر درمان و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، - امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیاری در فضای مجازی به منظور حفظ سرانه مطالعه در استان انجام داده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه تمدید کتاب های امانتی از طریق سایت، معرفی کتاب در فضای مجازی و همچنین پذیرش اعضا از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است، گفت: معرفی کتابخانه و خدمات آن و ایجاد صفحات کتابخانه در فضای مجازی، اجرای طرح رف خوانی در کتابخانه های عمومی مطابق با زمان بندی ابلاغی، معرفی کتاب های جشنواره رضوی در فضای مجازی و.

  به منظور ترویج و تشویق کاربران و اعضای به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی و ادامه فعالیت های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی با بهره گیری از تجهیزات، فضا و منابع کتابخانه ای نیز از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین جشنواره رضوی نیز به خاطر شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرایی شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ادبی «اقتراح ماسک» راه اندازی شد

پویش ادبی «اقتراح ماسک» راه اندازی شد