مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-22پزشكي

از درمان واریس در کمتر از یک ساعت تا جلوگیری از قطع عضو بیماران دیابتی


جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران همزمان با تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی در سال 59 راه اندازی شد.

این واحد، در طول سال های فعالیت خود اقداماتی همچون آموزش امداد، - مروری بر فعالیت های جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مناسبت روز پزشک؛ از درمان واریس در کمتر از یک ساعت تا جلوگیری از قطع عضو بیماران دیابتی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران همزمان با تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی در سال 59 راه اندازی شد.

این واحد، در طول سال های فعالیت خود اقداماتی همچون آموزش امداد، درمان سرطان پستان، کمک به بیماران آلرژیک و درمان واریس در کمتر از یک ساعت را در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از چهار دهه کمتر کسی پیدا می شود که تحصیلات دانشگاهی را طی کرده باشد، اما از خدمات جهاد دانشگاهی اطلاعی نداشته باشد.

از اخبار خبرگزاری ایسنا و مرکز افکار سنجی ایران که خدماتشان به جامعه را می توان عمومی تلقی کرد تا پایگاه مرکز اطلاعات علمی (SID) که هر دانشجویی برای پایان نامه و تحقیقات خود از آن بهره می برد جهاد دانشگاهی را به عنوان یکی از بازوهای فرآیند توسعه کشور تبدیل کرده است.

علاوه بر این نمونه ها جهاد دانشگاهی ید طولایی در ارائه خدمات در حوزه پزشکی دارد که به مناسبت روز پزشک به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درمان واریس در کمتر از یک ساعت تا جلوگیری از قطع عضو بیماران دیابتی

از درمان واریس در کمتر از یک ساعت تا جلوگیری از قطع عضو بیماران دیابتی