مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-22سياسي

فراخوان چهاردهمین همایش نوگلان حسینی اعلام شد


چهاردهمین همایش نوگلان حسینی با هدف تشویق کو دکان و نوجوانان خادم اهل بیت (ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناصر امین زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 درخصوص برگزاری چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی، گفت: این آیین همچون سال های گذشته، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به اهداف برگزاری این ویژه برنامه، اظهار کرد: شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی هدف از برگزاری این آیین محسوب می شود.

وی با یادآوری اینکه شیوع ویروس یی بهره برده است، افزود: بر این اساس تلاش شد علی رغم وجود مشکلات، محدودیت ها و مضیقه های مالی ویژه برنامه نوگلان حسینی، برای چهاردهمین سال متوالی برگزار شود.

رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به اینکه رسانه ملی در کنار فرهنگسرا خواهد بود تا این آیین باشکوه تر و در سطح ملی برگزار شود، گفت: در واقع شبکه قرآن و معارف طی پانزده برنامه در زمان های مختلف به پخش چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهاردهمین همایش نوگلان حسینی اعلام شد

فراخوان چهاردهمین همایش نوگلان حسینی اعلام شد