مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:302020-08-21اجتماعي

توصیه های لازم برای اولیاء دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری


عظیم کلانتری متخصص و آسیب شناس گفتاروزبان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شروع سال تحصیلی و اختلالات یادگیری گفت: - یک استاد دانشگاه درباره اخلالات یادگیری دانش آموزان گفت:بوسیله متخصص از سلامتی چشم و گوش کودک مطمئن شوید همچنین با توجه به کلاس های آنلاین فضای آرام و بدون تشنج را در خانه فراهم کنید.

عظیم کلانتری متخصص و آسیب شناس گفتاروزبان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شروع سال تحصیلی و اختلالات یادگیری گفت:بوسیله متخصص از سلامتی چشم و گوش کودک مطمئن شوید همچنین با توجه به کلاس های آنلاین فضای آرام و بدون تشنج را در خانه فراهم کنید.

وی ادامه داد:اوقاتی را به بازی کردن با کودک و شوخی کردن با او اختصاص دهید هر وقت که سلامتی او در خطر نبود کودک را به پارک، سینما، باغ وحش و سایر جا های دیدنی ببرید و سعی کنید اوقاتی را کودک به بازی بپردازد.

کلانتری بیان کرد: کودک را تشویق کنید درباره خودش، خاطرات مدرسه و چیز های مورد علاقه اش صحبت کند از سرزنش کردن و ایراد گرفتن و نصیحت بپرهیزید و به جای آن هر وقت کار مثبتی انجام می دهد تشویقش کنید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به سوالات کودک ساده و روشن و کوتاه جواب دهید اضافه کرد:، نقاط قوت کودک را در درس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های لازم برای اولیاء دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

توصیه های لازم برای اولیاء دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری