مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-21دانش

تحصیل 400 هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور


دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور میزبان نزدیک به 400 هزار دانشجوی فعال در رشته هاو مقاطع مختلف تحصیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا زمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور میزبان نزدیک به 400 هزار دانشجوی فعال در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی است.

رییس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه نزدیک به 85 درصد از رشته محل ها با سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می کند خاطرنشان کرد: به خاطر کاهش دغدغه و استرس خانواده ها ظرفیتی در دانشگاه پیام نور ایجاد کردیم که داوطلبان بتوانند در رشته های مورد علاقه خود با استفاده از سوابق تحصیلی پذیرش شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است خاطرنشان کرد: با این وجود دانشجویان باید بخش کوچکی از هزینه را به صورت شهریه پرداخت کنند اما با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از سال قبل توافقنامه هایی با چند بانک داشتیم تا علاوه بر تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی، دانشجو با دریافت معرفی نامه از دانشگاه کل شهریه تحصیل خود را با کارمزد 4.

1 درصد دریافت و با اقساط پیشنهادی آن ها را پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 400 هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور

تحصیل 400 هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور