مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-21سياسي

آغاز به کار مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر رفسنجان


رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

- حسن رنجبرعسکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: مرکز نوآوری دانشگاه یک فضایی مشترک بین دانشگاه ولیعصر (عج)، صنایع مس سرچشمه رفسنجان و معاون فن آوری ریاست جمهوری است که هدف از راه اندازی آن گرفتن دست افراد صاحب ایده و حمایت از آنهاست.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ادامه داد: این مرکز  با استفاده از دوره ها و ارائه مشاوره،  ایده ها را تبدیل به ثروت می کند و سن و سال صاحب ایده را هم نمی شناسد.

وی ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

رنجبرعسکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز در طبقه دوم مرکز انتقال خون مستقر بوده و ساختمان اصلی آن در میدان خاتم الانبیاء (ص) راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر رفسنجان

آغاز به کار مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر رفسنجان