مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 23:252020-08-20اقتصادي

مشاور ترامپ هم حرف های او را تکرار کرد!


لری کودلو اظهارات ترامپ در خصوص ثبت آمار خیره کننده رشد را تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فاکس بیزینس، مشاور اقتصادی رییس جمهور آمریکا با تایید اظهارات ترامپ در دستیابی به رشد 20 درصدی و بیشتر از آن در سه ماهه سوم و چهارم امسال گفت: خواهید دید که به آن دست خواهیم یافت.

لری کودلو هم چنین ترامپ را فردی مدافع بازار آزاد دانست و افزود که سال آینده از نظر اقتصادی پر از اتفاقات بزرگ خواهد بود.

در شرایطی که رشد اقتصادی آمریکا در ماه ژوییه احتمالا به خوبی چیزی که مقامات دولت ترامپ انتظار دارند، نخواهد بود اما کودلو مطمئن است که شیب رشد اقتصادی صعودی و تند خواهد بود.

وی با اشاره به احیای حدود 9 میلیون فرصت شغلی در سه ماه اخیر گفت: هر حمایتی لازم باشد انجام خواهیم داد تا از احیای سریع اقتصادی مطمئن شویم.

با دموکرات ها به رایزنی برای اجرایی شدن یک بسته حمایتی جدید ادامه خواهیم داد.

بسته حمایتی تهیه شده توسط دولت ترامپ تاکنون به دلیل مخالفت دموکرات ها در کنگره با وجود جلب نظر موافق مجلس سنا نتوانسته است اجرایی شود.

ترامپ پس از مشاهده این مخالفت ها با صدور فرمانی دستور داد تا این بسته اجرایی شود اما دستورالعمل اجرایی جدید ترامپ که بدون جلب موافقت کنگره ابلاغ شده، مخالفت شدیدی را در بین دموکرات ها برانگیخته است تا جایی که نانسی پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ترامپ هم حرف های او را تکرار کرد!

مشاور ترامپ هم حرف های او را تکرار کرد!