مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-20اجتماعي

طرح نذر آب در دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش برگزار می شود


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران و خیران، طرح نذر آب 3 در دهستان کوه سفید این شهرستان با هدف ارایه خدمت به اقشار محروم به اجرا در می آید.

- عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: دهستان کوه سفید با دارا بودن افزون بر 160 روستا و 13 هزار و 773 نفر جمعیت از محروم ترین مناطق خاش سیستان و بلوچستان بوده که قرار است در نیمه دوم شهریورماه طرح نذر آب در شهرک قادرآباد دشت جارو با هدف تحت پوشش قرار دادن 4000 نفر از مردم این منطقه به اجرا در بیاید.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه در شهرستان خاش با تنش بی آبی مواجه هستیم، اولویت نخست ما تامین آب مردم و سپس تامین بسته های معیشتی خانوارها و آموزشی دانش آموزان نیازمند و نیز حمایت از بیماران صعب العلاج می باشد.

وی بیان کرد: در شرایط دشوار کرونایی خدمات روستا گردشی به جای استقرار کاروان سلامت را پیشنهاد داده ایم که با حضور پزشکان متخصص مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان و اطفال و پوست و غیره به مردم خدمت داده می شود.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: برگزاری مانور خشکسالی نیز برای نخستین بار با همکاری ستادهای مدیریت بحران وزارت نیرو و آبفای استان های برخوردار در اولویت بوده که با تکیه بر حل مشکلات حوزه آب مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر آب در دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش برگزار می شود

طرح نذر آب در دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش برگزار می شود