مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-20اجتماعي

ساعت کاری قطارشهری و اتوبوسرانی مشهد به روال عادی بازمی گردد


با توجه به اینکه از روز شنبه، یکم شهریور ماه، ساعت کاری ادارات در مشهد به روال عادی خود بازمی گردد، ساعت کاری قطارشهری و اتوبوسرانی نیز تغییر کرده و به روال عادی باز خواهد گشت.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به اینکه از روز شنبه، یکم شهریور ماه، ساعت کاری ادارات در مشهد به روال عادی خود بازمی گردد، ساعت کاری قطارشهری و اتوبوسرانی نیز تغییر کرده و به روال عادی باز خواهد گشت.

وحید مبین مقدم، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد، اظهار کرد: از روز شنبه، یکم شهریور ماه، ساعت کار قطار شهری در خطوط یک و دو از ساعت 6 الی 22 خواهد بود.

وی ادامه داد: ساعت کار قطار شهری در روزهای تعطیل مانند روال گذشته از ساعت 7 الی 22 است.

مبین مقدم یادآور شد: با توجه به بخشنامه استانداری خراسان رضوی در خصوص تغییر ساعات کار ادارات و بانک ها از 11 تا پایان مرداد ماه، در راستای مدیریت بار شبکه برق و بهینه سازی مصرف انرژی در فصل گرما، ساعت شروع به کار قطار شهری در روزهای عادی 5.

30 صبح بوده است .

همچنین عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، در این خصوص بیان کرد: از روز شنبه، یکم شهریور ماه، ساعت آغاز کار ادارات به روال قبل بازمی گردد؛ لذا سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط نیز به روال قبل و از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری قطارشهری و اتوبوسرانی مشهد به روال عادی بازمی گردد

ساعت کاری قطارشهری و اتوبوسرانی مشهد به روال عادی بازمی گردد