مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-20سياسي

«کویر» ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری ابرکوه


رییس اداره میراث فرهنگی ابرکوه با اعلام خبر شروع طرح تکمیل زیرساخت پارک طبیعت گردی موسوم به کمپ کویرنوردی آوای کویر ابرکوه، گفت: شاید روزی همگان کویر را به چشم یک منطقه محروم و محدود می نگریستند اما امروز کویر پتانسیل و ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری است.

- ایسنا/یزد رییس اداره میراث فرهنگی ابرکوه با اعلام خبر شروع طرح تکمیل زیرساخت پارک طبیعت گردی موسوم به کمپ کویرنوردی آوای کویر ابرکوه، گفت: شاید روزی همگان کویر را به چشم یک منطقه محروم و محدود می نگریستند اما امروز کویر پتانسیل و ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری است.

حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از آغاز عملیات اجرایی طرح تکمیل زیرساخت کمپ کویر نوردی آوای کویر ابرکوه خبر داد و گفت: اگرچه در گذشته وجود کویر در یک محدودیت و محرومیت تلقی می شد اما امروزه این گونه مناطق، پتانسیل و ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری و کسب درآمد محسوب می شود.

وی با بیان این که طرح راه سازی پارک طبیعت گردی آوای کویر ابرکوه در مردادماه 99 به صورت پیمانی آغاز شده است، ابراز کرد: کمپ کویر نوردی آوای کویر در شرق شهرستان ابرکوه واقع شده است که محل مناسبی برای جذب گردشگران خارجی و داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کویر» ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری ابرکوه

«کویر» ظرفیتی عظیم برای توسعه گردشگری ابرکوه