مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-20اقتصادي

جزیره عباسک به کانون تولید و اشتغال استان بوشهر تبدیل شود


استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح منطقه ویژه علم و فناوری در جزیره عباسک، گفت: این جزیره به کانون تولید و اشتغال استان بوشهر تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح منطقه ویژه علم و فناوری به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار است.

وی استفاده از ظرفیت های نخبگان را به عنوان یک برنامه و اولویت مطرح کرد و ادامه داد: در بخش های مختلف توسعه ای استان بوشهر باید از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد امور استفاده شود.

استاندار بوشهر از توجه ویژه به مسائل و مشکلات نخبگان استان خبر داد و بیان کرد: کارگروه پژوهش طرح های نخبگان رشته های مختلف را معرفی کند تا از ظرفیت های قانونی برای اجرایی شدن آنها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده هستیم که با وجود محدودیت های مالی، ضمن شناسایی راهکارهای بودجه ای، زمینه اجرایی شدن طرح منطقه ویژه علم و فناوری در استان فراهم شود.

گراوند افزود: طرح منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر از سوی پرفسور نبی پور دنبال می شود و برای رسیدگی جدی به این طرح و فراهم کردن شرایط اجرایی شدن طرح، کارگروه ویژه ای در استان تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره عباسک به کانون تولید و اشتغال استان بوشهر تبدیل شود

جزیره عباسک به کانون تولید و اشتغال استان بوشهر تبدیل شود