مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-20اقتصادي

خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 330 هزارتن گندم به صرت تضمینی در استان مرکزی خریداری شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور حداقل 350 هزار تن گندم خریداری شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 330 هزارتن گندم به صرت تضمینی در استان مرکزی خریداری شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور حداقل 350 هزار تن گندم خریداری شود.

غلامرضا ملکی روز پنجشنبه 30 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان مرکزی سال گذشته در بین استان های کشور رتبه نهم خرید گندم را به خود اختصاص داده که افزایش رتبه قابل توجهی بوده و امیدواریم امسال نیز این رتبه ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر 330 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در قالب خرید تضمینی خریداری شده که این میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 هزار تن افزایش داشته است، ضمن اینکه خرید گندم از کشاورزان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم خرید گندم در استان به حداقل 350 هزار تن برسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه در کشور خرید گندم هشت درصد رشد داشته تصریح کرد: میزان افزایش خرید گندم در استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر و بیش از 20 درصد بوده که این مهم به سبب تلاش های مجموعه استانی رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی

خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی