مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-20حوادث

آتش سوزی شهرستان چرام مهار شد


مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد از مهار آتش سوزی شهرستان چرام خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، غلام حسین حکمتیان اصل  از مهار آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شهرستان چرام خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آتش سوزی در منطقه شهرستان چرام اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این آتش سوزی ساعت 7صبح روز سه شنبه شروع شد و بدلیل صعب العبور بودن منطقه طی چند مرحله مهار ودوباره شعله ور میشد وسرانجام با تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی ونیروهای مردمی منطقه ،بسیج ،ادارات ساعت 1بامداد پنج شنبه بطور کامل مهار شد.

وی با اشاره به همکاری و تلاش نیروهای محلی و مردم منطقه برای مهار آتش در این منطقه، گفت: نیروهای منابع طبیعی  استان وشهرستان چرام نیز به محض دریافت خبر آتش سوزی در محل حاضر شدند.

حکمتیان اصل از همه دستگاه های دیگر خواست در چنین مواقعی در حد توان نیروها، تجهیزات و امکانات خود را برای مهار آتش به کار گرفته و با منابع طبیعی همکاری کنند.

این مسوول عامل بیش از 95 درصد از آتش سوزی را عوامل انسانی دانست و خاطرنشان کرد: مردم، مسافران و گردشگران باید دقت کرده و اقدامی که منجر به وقوع آتش سوزی در مراتع شود را انجام ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی شهرستان چرام مهار شد

آتش سوزی شهرستان چرام مهار شد