مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 00:252020-08-19اقتصادي

صادرات کیوی از گیلان به دیگر استان ها/نقش مهم گیلان در تأمین امنیت غذایی کشور


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، این استان را پیشرو در حوزه تولید محصولات کشاورزی دانست و گفت: گیلان دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی و تولیدات محصولات مختلف دارد به همین منظور نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت غذایی استان و کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود الماسی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست های سازمان جهاد کشاورزی حمایت از کشاورزان در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: اگر سعی برافزایش رونق اقتصادی در بین کشاورزان داریم باید برنامه های مختلفی را در عرصه اقتصاد کشاورزی و اکوتوریسم دنبال کنیم.

وی استان گیلان را استانی پیشرو در حوزه تولید محصولات کشاورزی دانست و گفت: استان گیلان دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی و تولیدات محصولات مختلف دارد که نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت غذایی استان و کشور دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه چهار درصد تولیدات کشاورزی کشور در استان گیلان تولید می شود، تصریح کرد: علیرغم اینکه 9 درصد دهم درصد خاک کشور در گیلان وجود دارد ولی بااین حال گیلان استانی پیشرو در تولید محصولات استراتژیک در کشور است لذا امیدوارم با همکاری و هماهنگی کلیه بخش ها نسبت به تحقق اهداف کلان توسعه ای اقدام و گام های مؤثری در راستای توسعه پایدار کشاورزی برداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کیوی از گیلان به دیگر استان ها/نقش مهم گیلان در تأمین امنیت غذایی کشور

صادرات کیوی از گیلان به دیگر استان ها/نقش مهم گیلان در تأمین امنیت غذایی کشور