مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-19اقتصادي

احداث 10 هزار واحد مسکونی به همت خیران در کشور


مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از احداث 10 هزار واحد مسکونی به همت خیران در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن خاکپور بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز از سال 82 آغاز به کار کرد و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام داده و در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی به همت خیران در کشور در حال احداث است.

وی افزود: تفاهم نامه همکاری بین پنج وزارتخانه و سازمان منعقد شده که در این راستا برای خانواده هایی که دو معلول یا بیشتر داشته باشند، مسکن ساخته شود و در اختیار آن ها قرار می گیرد و کار شناسایی افراد واجد شرایط در حوزه شهری و روستایی بر عهده این پنج دستگاه است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور ادامه داد: این انجمن با شناسایی اقشار آسیب پذیر و با کمک خیران اقدام به ساخت مسکن می کند و آن را در اختیار افراد قرار می دهد.

خاکپور بیان کرد: در حوزه شهری برای هر خانواده دارای دو معلول از طرف خانواده بهزیستی و واحد زمین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا سقف 140 میلیون تومان کمک بلاعوض تخصیص داده می شود که این مبلغ پیش از این 60 میلیون تومان بود که با تصویب در جلسه مدیران ارشد افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 10 هزار واحد مسکونی به همت خیران در کشور

احداث 10 هزار واحد مسکونی به همت خیران در کشور