مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-19سياسي

بهره گیری از پتانسیل استان ها رویکرد جدید کارگروه مد و لباس


دبیر کارگروه مدل و لباس کشور بهره گیری از پتانسیل استان ها را رویکرد جدید این کارگروه دانست و گفت: به دنبال ایجاد ارتباط با نهادهای مختلف برای استفاده از طرح، - طراحان لباس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده مرضیه شفاپور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی معضلات و مشکلات کارگروه مد و لباس گیلان در سالن جلسات اداره کل ارشاد با اشاره به اینکه تعامل بین کارگروه و فعالان عرصه مد و لباس مطلوب است، اظهار کرد: گیلان پتانسیل بسیار زیادی برای حوزه مد و لباس دارد.

وی با بیان اینکه این پتانسیل در بخش لباس های سنتی ملموس تر است اما متأسفانه رویکرد استان گیلان در بخش مد و لباس بسیار ضعیف است، افزود: یکی از برنامه ها و رویکردها جدید کارگروه مد و لباس کشور توجه به پتانسیل استان ها و حمایت در راستای ارتقای این بخش هستیم که گیلان نیز در این زمینه ظرفیت قرار گرفتن در میان استان های برتر را دارد.

شفاپور در ادامه با تأکید بر اهمیت توجه به حوزه مد و لباس و ضرورت تلاش مضاعف همه دستگاه ها متولی در این زمینه، گفت: با وجود کمبودها و مشکلات قاطعانه می توان گفت در سال های گذشته در این زمینه فعالیت مطلوب بوده و حوزه مد و لباس فعالیت اشتغال زا و درآمد زا است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از پتانسیل استان ها رویکرد جدید کارگروه مد و لباس

بهره گیری از پتانسیل استان ها رویکرد جدید کارگروه مد و لباس