مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-19سياسي

راهکار اصلاح قانون شهرداری ها تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری است


عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه راهکار اصلاح قانون شهرداری ها تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری یکی از قوانین کامل و جامعی است که می تواند باعث تحول خوبی در مدیریت شهری شود.

- ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه راهکار اصلاح قانون شهرداری ها تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری یکی از قوانین کامل و جامعی است که می تواند باعث تحول خوبی در مدیریت شهری شود.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه یکی از الزامات توسعه این است که مدیریت واحد داشته باشیم، اظهار کرد: در حال حاضر خدماتی که مردم می گیرند توسط چند دستگاه خدمات ارائه می شود به طوریکه هر کدام از دستگاه های خدمات رسان مدیریت مستقلی دارند و بخشی سازمان هستند که از یک مدیریت واحد پیروی نمی کنند.

وی با اشاره به نبود مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم به ناهماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان انتقاد دارند و باعث ایجاد نارضایتی می شود چراکه هر کدام از دستگاه ها به صورت مستقل مدیریت می شود در حالیکه در دنیا یک نفر به عنوان شهردار تمام دستگاه های خدمات رسان را مدیریت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار اصلاح قانون شهرداری ها تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری است

راهکار اصلاح قانون شهرداری ها تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری است